Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
6.017 Ft (4.738 Ft + ÁFA)
Menny.:db
(1)
Gyártó: REHAB
Cikkszám: 207135
Szállítási díj: 799 Ft

A Qmed Hátizomnyújtó pad egy kényelmes és könnyen használható eszköz, amely segít megnyújtani az ágyéki gerinc izmait, enyhíteni az izomfeszülés és a rossz testtartás miatt kialakuló hát fájdalmakat és elősegíti a váll-és hátizmok rugalmasságának megőrzését.

Az eszköz akár 5 perces használatot követően segít enyhíteni az izomfeszülést és az izommerevséget.

Bármelyik napszakban használható, de kifejezetten ajánlott bármilyen hosszan tartó tevékenység előtt vagy azt követő használatra.

Méret: 38,5 * 25,4 * 3,0 cm

Elérhetőség: Raktáron
Szerezhető hűségpontok: 61
Egységár: 6.016,75 Ft/darab
Vásárlás előtt regisztráljon a kedvezményért!
Ne felejtse el felhasználni pontjait!

QMED Hátizomnyújtó pad

6.017 Ft (4.738 Ft + ÁFA)
Menny.:db
Kívánságlistára teszem

Leírás

A Qmed Hátizomnyújtó pad egy kényelmes és könnyen használható eszköz, amely segít megnyújtani az ágyéki gerinc izmait, enyhíteni az izomfeszülés és a rossz testtartás miatt kialakuló hát fájdalmakat és elősegíti a váll-és hátizmok rugalmasságának megőrzését.

Az eszköz akár 5 perces használatot követően segít enyhíteni az izomfeszülést és az izommerevséget.

Bármelyik napszakban használható, de kifejezetten ajánlott bármilyen hosszan tartó tevékenység előtt vagy azt követő használatra.

Méret: 38,5 * 25,4 * 3,0 cm

A termék használata előtt végezzen bemelegítő gyakorlatokat.

A nyújtást 5 percig végezze a kívánt pozícióban. Napi két alkalom javasolt, de akár napi háromszor is élvezheti a Qmed Hátizomnyújtó használatát.

Függessze fel a termék használatát, amennyiben nehéznek érzi az 5 perces nyújtási gyakorlatot. Csak annyi ideig nyújtson amennyi kényelmes az Ön számára.

Nyújtó pozíciók:

1. szint – magassága 5,7 cm: Egyszerű nyújtási pozíció
Lazítsa el izmait és lélegezzen természetesen. Hajlítsa be térdeit, és pihentesse karjait a teste két oldalánál. Szélesre is tárhatja a karját, merőlegesen a testére. Bár ez a pozíció szolgáltatja a legkevesebb nyújtást, a kezelés megkezdésekor ez a legegyszerűbb gyakorlat. 

Figyelem! Amennyiben úgy érzi, testének több nyújtásra van szüksége, a következő szintű pozícióval csakis akkor próbálkozzon, amennyiben az első szintet már teljesen kényelmesnek érzi.

2. szint – magassága 9 cm: Mérsékelt nyújtó pozíció
Emelje fel a karjait a feje és a vállai fölé, és a nyújtás fokozásához pihentesse őket olyan közel a padlóhoz, amennyire csak lehetséges. Idővel ez a gyakorlat könnyebbé válik, és lehet, hogy teljesen ki tudja majd nyújtani a karjait, és kényelmesen tudja támasztani a könyökeit a padlón.

3. szint – magassága 11 cm: Maximális nyújtási pozíció (Kizárólag haladó felhasználók vagy jógázók számára!)
A térdét tarthatja behajlítva, vagy teljesen ki is nyújthatja a karjaival együtt. Érezze, ahogy a hát-, váll-, mell- és hasizmai megnyúlnak, és a gyakorlat alatt – amennyire csak lehetséges – végig koncentráljon az ellazításra.

Vélemények

5.00
1 értékelés
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
2022. 03. 22. -
Kellemes nyújtás néhány percben.
Az oldal tetejére